راهنمای قطعی خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

سایت های خدماتی ، وظیفه ی خدمت رسانی به افراد را بر عهده دارند، که این خدمت رسانی می تواند در هر زمینه ای باشد، از خدمات پزشکی گرفته تا حتی خدمات نظافت منزل و غیره.

وجود تنوع در رشته های ورزشی و داشتن طرفداران و علاقه مندان بسیار ، داشتن یک وب سایت ورزشی چه خبری و چه اطلاعاتی و چه حتی فروشگاهی میتواند نوعی مزیت محسوب گردد.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

بنابراین حتما قبل از سفارش خدمات طراحی سایت، شرکت‌ها را از نظر نوع خدمات طراحی سایت بررسی کنید.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

از نظر ما سایت خوب مملو از امکانات فنی نیست بلکه به هدف کاربر توجه کرده و ابزارهایی را در اختیارش قرار می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به این هدف برسد.

ا- طراحی و راه اندازی وبسایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مرسوم و فراگیر مانند وردپرس

توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است.

بله قراردادها از طرف آژانس خلاقیت وبسیما به صورت رسمی و تابع قوانین کشور شامل کد اقتصادی، بیمه و مالیات منعقد می‌گردد، شما می‌توانید به عنوان شخص حقیقی یا شرکت حقوقی با مجموعه وبسیما همکاری کنید.

وب‌سایت پس از طراحی تمام نمی‌شود. زمانی که یک وب‌سایت خلق می‌شود، یک موجود زنده متولد می‌شود. هویتی که به نگهداری، مراقبت و توسعه نیاز دارد.

بعد از انجام کار وبسایت به شما ارائه داده میشود و در صورت نیاز بروزرسانی هایی در آن انجام میگیرد.

وبیمو مفتخر است که طبق اصول و استاندارد های طراحی و گوگل ، خدمات طراحی سایت خود را انجام میدهد و از اخرین امکانات به روز در این حوزه استفاده میکند.

کارفرمای وب سایت های: کیمیازرین / کیمیازر / زاندس سنگ و...

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.
بهتر است این نکات را قبل از این که طراحی سایت خود را سفارش بدهید بدانید.

برای راه‌اندازی سایت وردپرسی، باید روی آن قالبی نصب کنید. طراحان زیادی، اقدام به طراحی قالب آماده کرده‌اند تا کار را راحت کنند. البته نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که استفاده از قالب آماده، باید متناسب با کسب و کار شما باشد و کدهای مخرب نداشته باشد.

و برای موفقیت اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها حیاتی می باشد.

مجموعه وبسیما با تیمی متشکل از متخصصین این حوزه به شما کمک می‌کند تا هویت برند خود شامل نام برند، لوگو، شعار و رنگ سازمانی را طراحی کنید.

وبیمو با سالها تجربه و تخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتواند بهترین راهنمایی و کمک را به شما کند.

سرور مجازی : سرور مجازی شبیه به هاست اشتراکی است، اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد. در این حالت سرور فقط به چند قسمت معدود تقسیم می‌شود و در اختیار تعداد کاربران به‌مراتب کمتری قرار می‌گیرد.

گردشگران خارجی و داخلی، برای یافتن تورها و خرید بلیط‌ های خود در اینترنت جستجو می‌کنند.

اگر می‌خواهید، سفارش خدمات طراحی سایت با وردپرس بدهید. می‌توانید از طریق این لینک، به کارشناسان تیم ما، انتظارات و ویژگی‌های مدنظر خود را اعلام کنید.

به همین خاطر، دست شما برای ایجاد تغییرات در سایت باز است.

دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی رایانه ای هستیم، پس با خیال راحت سفارش ثبت کنید.

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی هست و برخی به دلیل ناآشنا بودن با این حوزه دچار اشتباهاتی میشوند.

همان طور که گفته شد تیم متخصص طراحی سایت متاوبز آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد و شما میتوانید از راه های مختلف ارتباطی که در این صفحه مشاهده میکنید و یا در صفحه تماس با کارشناسان متاوبز با آن ها ارتباط برقرار کنید.

وبسیما با رعایت طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو، استفاده از نشانه‌گذاری‌های استاندارد و بهبود سرعت سایت تا بالاترین حدممکن به شما کمک می‌کند که پیش از شروع جدی فرآیند سئو، بخش زیادی از مسیر موفقیت را طی کنید.

کافیست وردپرس را از مخزن اصلی خود دانلود کرده و از یکی از اينجا کليک کنيد منابع معرفی شده، قالب مناسب خود را دانلود کنید.

Report this wiki page